Поради: як правильно та ефективно зробити візитку
Ми підібрали 4 рекомендації, що дозволять вам розробити найкращий зміст та дизайн візитки.
Вказуйте повну контактну інформацію
Картка має містити наступні дані:
- ім’я та прізвище або назва компанії;
- мобільний телефон;
- адрес сайту (опублікований текстом, QR-кодом або обома способами). Якщо сайту немає – вкажіть адресу спільноти в соціальних мережах чи сторінку на професійному ресурсі.
Також ви можете добавити адресу компанії, додаткові телефони, контакти у Skype, WhatsApp та інших засобах комунікації. Втім, варто пам’ятати – чим менше інформації вказано на картці, тим простіше нею користуватись. Візитка для компанії має містити логотип, кольори та шрифти фірмового стилю. Особиста картка створюється у вільному стилі.
Подбайте про зручність та зрозумілість
Прописуйте текст великим шрифтом, щоб він читався без окулярів та напруження очей. Простежте за тим, аби візитка відповідала на наступні питання:
- чим займається людина або компанія?
- як можна зв’язатись з творцем візитки та яким чином до нього звертатись?
- яку користь можна отримати, зателефонувавши на вказаний телефон?
Лаконічний та стильний дизайн
Не перенасичуйте картку яскравими кольорами та зображеннями. Увагу має привертати корисна інформація, а не елементи оформлення. При можливості, використовуйте білий колір. Він дозволить клієнтам дописувати на вашій візитці корисну інформацію.
Якісний матеріал
Візитка презентує вас або вашу компанію. А отже – вона має бути красивою, приємною на дотик, гладкою. При можливості, замовте картки із декоративного картону. Вони будуть виділятись на фоні матеріалів конкурентів та прослужать значно довше, аніж звичайні промо-матеріали.
3 додаткові рекомендації по змісту та дизайну візитки
При виборі презентаційної картки, слід пам’ятати про наступні речі:
- 40-50% площі візитки має залишатись вільною від тексту та зображень. Такий підхід спрощує сприйняття інформації;
- Згідно норм ділового етикету, документ пишеться однією мовою. Двомовні картки негативно сприймаються серйозними клієнтами;
- Зворотню сторону візитки слід залишити пустою. Вона використовується для запису додаткової інформації.
Не забувайте про те, що друк візиток потрібно замовляти у професіоналів. Тобто – у нас “BTL Agency“. Ми гарантуємо високу якість продукції, виконуємо будь-які замовлення протягом 1-2 робочих днів, пропонуємо вигідні ціни та реалізовуємо всі ідеї. Не втрачайте часу, телефонуйте за номером 098 019 79 92, а також можете написати у Viber або Telegram.