Блог

Як правильно розробити візитку?

Рекомендації: як правильно розробити візитку

Поради: як правильно та ефективно зробити візитку

Ми підібрали 4 рекомендації, що дозволять вам розробити найкращий зміст та дизайн візитки.

Вказуйте повну контактну інформацію

Картка має містити наступні дані:

  • ім’я та прізвище або назва компанії;
  • мобільний телефон;
  • адрес сайту (опублікований текстом, QR-кодом або обома способами). Якщо сайту немає – вкажіть адресу спільноти в соціальних мережах чи сторінку на професійному ресурсі.

Також ви можете добавити адресу компанії, додаткові телефони, контакти у Skype, WhatsApp та інших засобах комунікації. Втім, варто пам’ятати – чим менше інформації вказано на картці, тим простіше нею користуватись. Візитка для компанії має містити логотип, кольори та шрифти фірмового стилю. Особиста картка створюється у вільному стилі.

Подбайте про зручність та зрозумілість

Прописуйте текст великим шрифтом, щоб він читався без окулярів та напруження очей. Простежте за тим, аби візитка відповідала на наступні питання:

  • чим займається людина або компанія?
  • як можна зв’язатись з творцем візитки та яким чином до нього звертатись?
  • яку користь можна отримати, зателефонувавши на вказаний телефон?

Лаконічний та стильний дизайн

Не перенасичуйте картку яскравими кольорами та зображеннями. Увагу має привертати корисна інформація, а не елементи оформлення. При можливості, використовуйте білий колір. Він дозволить клієнтам дописувати на вашій візитці корисну інформацію.

Якісний матеріал

Візитка презентує вас або вашу компанію. А отже – вона має бути красивою, приємною на дотик, гладкою. При можливості, замовте картки із декоративного картону. Вони будуть виділятись на фоні матеріалів конкурентів та прослужать значно довше, аніж звичайні промо-матеріали.

3 додаткові рекомендації по змісту та дизайну візитки

При виборі презентаційної картки, слід пам’ятати про наступні речі:

  1. 40-50% площі візитки має залишатись вільною від тексту та зображень. Такий підхід спрощує сприйняття інформації;
  2. Згідно норм ділового етикету, документ пишеться однією мовою. Двомовні картки негативно сприймаються серйозними клієнтами;
  3. Зворотню сторону візитки слід залишити пустою. Вона використовується для запису додаткової інформації.

Не забувайте про те, що друк візиток потрібно замовляти у професіоналів. Тобто – у нас “BTL Agency“. Ми гарантуємо високу якість продукції, виконуємо будь-які замовлення протягом 1-2 робочих днів, пропонуємо вигідні ціни та реалізовуємо всі ідеї. Не втрачайте часу, телефонуйте за номером 098 019 79 92, а також можете написати у Viber або Telegram.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *