Вимоги до макетів

Ми приймаємо до друку лише такі формати файлів:
Adobe PhotoShop (*.psd, *.tiff); Adobe Illustrator (*.ai, *.eps); Adobe InDesign (*.indd); Adobe PDF (*.pdf).

При використанні формату * .jpeg для растрових зображень слід пам’ятати, що ступінь стиснення досягається за рахунок втрати якості зображення.
Застосування форматів * .gif , * .bmp , * .pict, а також зображень, поміщених в верстку через “буфер обміну” просто неприпустимо.

Загальні вимоги до ФАЙЛІВ

Не використовуйте в назві файлів українських букв.
Неприпустиме використання колірних моделей крім CMYK, Pantone – (RGB, HSB, LAB).
Вильоти за обріз (по 2 мм для листової продукції і 5 мм для багатосторінкової продукції), якщо макет в EPS або TIFF вильоти повинні бути симетричними.

Елементи дизайну повинні знаходитися від краю виробу (всередину) на 3-4 мм.
В макетах, зверстаних в програмах Corel, Illustrator всі шрифти повинні бути в кривих.
Розширення для растрових зображень має бути не менше 300 dpi.
Заливка чорним по формулі – С: 60; М: 40; Y: 40; K: 100.
При виборі кольорів не варто довіряти зображенню вашого монітора. Не варто, також, орієнтуватися на відбиток, отриманий на принтері.
Один файл повинен містити один виріб! Якщо у Вас продукція має лице та зворот – потрібно готувати два файли.

Макет не повинен містити ніяких ICC-профілів. При присутності колірних профілів растровий процесор автоматично їх застосовує, що далеко не завжди призводить до бажаного результату.
Підтвердженням коректності та відповідності макета є затверджений по e-mail електронний макет, який був надісланий замовнику.

ПРАВИЛЬНЕ МАКЕТУВАННЯ друкованої ПРОДУКЦІЇ

Для всіх макетів , які готуються до друку , діє універсальне правило: до розмірів готового виробу необхідно додавати по 2 мм під обріз з кожного боку. А всі написи і важливі елементи дизайну, необхідно розміщувати на відстані 5 мм від країв готового виробу.

Так, розмір візитки в готовому вигляді – 90х50мм, а макет повинен мати розмір – 94х54мм.

Розмір євро-флаєрів в готовому вигляді – 210х100мм, в макеті ж необхідно поставити 214х104мм.

РОЗШИРЕННЯ МАКЕТІВ

Зберігаючи зображення для розміщення в публікації, використовуйте формати TIFF або EPS. Файл повинен відповідати колірній моделі CMYK. Переконайтеся, що файл не містить в собі будь-яких додаткових каналів, шарів. Без необхідності застосування складних ефектів до тексту, не набирайте його в пакетах растрової графіки. Якщо текст все-таки набраний, не міняйте параметрів Image Size, будьте готові до того, що надрукований текст (особливо дрібний) може виявитися розмитим, нерозбірливим, з “рваними” краями. Переконайтеся в правильності роздільної здатності зображення – 300 dpi.

RGB, CMYK і PANTONE

Режим RGB (red – червоний, green – зелений, blue – синій) використовується світло-випромінюючими приладами, такими, наприклад, як монітори або проектори.

Режим CMYK (cyan – блакитний, magenta – пурпурний, yellow – жовтий, black – чорний) є колірним режимом в сфері професійного друку.

Кожен колірний режим має свою гаму або діапазон кольорів, який з його допомогою може бути відтворений. Колірна гамма RGB ширше, що накладає певні обмеження при переведенні зображення в режим CMYK. Колірна гамма, яка може бути відтворена з допомогою барвників CMYK, залежить також від властивостей самих барвників паперу, на яку ці барвники наносяться. Незначні колірні відхилення можуть бути викликані і самим друкарським пристроєм.

!!! На друці можна передати далеко не весь колірний діапазон;

!!! Колірна гамма RGB ширше, що накладає певні обмеження при переведенні зображення в режим CMYK.

Чотири сумішевих кольори кольорового друку (блакитний, пурпурний, жовтий і чорний) можуть бути використані тільки для відтворення частини кольорів, вони доповнюються технологічними кольорами (spot colors) Pantone. Технологічні кольори не задаються числовими значеннями – їх можна тільки вибрати зі списку.

!!! Починайте роботу з макетом, спочатку встановивши в якості робочого простір CMYK.

ПРАВИЛЬНИЙ ЧОРНИЙ

Чорний текст в макеті повинен бути в одну фарбу по формулі С : 0 ; М : 0 ; Y : 0 ; K : 100.

Заливка чорного кольору повинна відповідати формулі С : 60 ; М : 40 ; Y : 40 ; K : 100 .

Чорний текст

С:60; М:40; Y:40; K:100 — неправильно
С:0; М:0; Y:0; K:100 — правильно

Заливка чорним кольором

С:0; М:0; Y:0; K:100 — неправильно
С:60; М:40; Y:40; K:100 — правильно

ПРАВИЛЬНЕ МАКЕТУВАННЯ БУКЛЕТІВ

При подачі макета буклетів з двома і більше згинами, слід враховувати, що відстань між фальцами має бути різною. Сторона, яка загортається всередину повинна бути коротше на пару міліметрів. (Див . Малюнок нижче):

!!! Правильне компонування макету з вильотами – необхідна умова коректності друку. Слідкуйте за цим:

ПІДГОТОВКА КАТАЛОГІВ до друку

Для правильної підготовки файлу каталогу в друк необхідно виконання декількох умов:

Макет повинен бути в форматі * .pdf.
Макет каталогу необхідно робити в програмах Illustrator або InDesign . Неприпустимо надавати макет каталогу в форматах растрової графіки – * .tif , * .psd , * .jpeg.
Вильоти з кожної сторони повинні бути по 3 мм.
Кордон розміщення важливих елементів і написів у середину каталогу – 15 мм.
Чорний текст в одну фарбу по формулі – C : 0 ; M : 0 ; Y : 0 ; K : 100.
Текст в кривих.
Внутрішній блок каталогу одним файлом , обкладинка каталогу – окремим файлом.
Неприпустимо надавати файли розворотами , приймаються тільки посторінкові.