Здавалося б, упаковка – це звичайна коробка або обгортка, цілком функціональний елемент презентації товару покупцю. Проте з погляду маркетингу, саме пакування може вирішувати, чи повернеться до вас покупець, чи ні.
Трапляється так, що бізнеси, інвестуючи в логістику, рекламу і, само собою, забезпечення належної якості товару, зовсім забувають про те, що саме упаковка, часто – брендована, стає вирішальним аспектом у набутті їхньої впізнаваності на ринку та отриманні лояльності з боку клієнтів. Особливо, коли йдеться про малий та середній бізнес.
Які бізнес-болі вирішує брендована упаковка?
Брендована упаковка здатна закрити відразу кілька болів сучасних бізнесів, серед яких:
Клієнт губиться в загальній масі своїх покупок і просто забуває про те, що товар, що сподобався, був куплений саме у вас
В еру споживання, коли середньостатистичний українець витрачає вагому частку свого місячного бюджету на покупки, вибір на користь банального, небрендованого пакування може винести вам невтішний вирок: “Про вас просто забудуть”. І нехай клієнт, придбавши ваш продукт, отримав приємне враження – через тиждень він чи вона навряд чи згадають, хто – його виробник.
Сарафанне радіо у вигляді “анпакінг” оглядів у соцмережах на вас не працює
Сьогодні багато блогерів, та й просто звичайних людей висвітлюють свої покупки в соціальних мережах – ось чому багато брендів почали активно інвестувати у створення індивідуальних упаковок. Щобільше, часто такі публікації не коштують брендам абсолютно нічого – покупець залишився задоволений і просто по душевній доброті вирішив поділитися позитивними емоціями зі своїми підписниками.
Перше замовлення часто стає останнім, і справа – не в якості вашого товару
Повторні покупки – це завжди про взаємодію з брендом. І що як не упаковка здатне її забезпечити найменш нав’язливим чином? І навпаки, якщо відчуття від упаковки не більше, аніж від функціонального елемента, клієнту навряд чи буде, що про вас згадати.
Вам стає все складніше виділитися на тлі конкурентів
Ваші конкуренти, швидше за все, активно вкладають у візуальний стиль, і, якщо ви не слідуєте їх прикладу, є великий ризик залишитися позаду них. Так ось, саме упаковка здатна сформувати це підсвідоме відчуття довіри між вашим брендом і клієнтом. Особливо якщо вона відображає ваш фірмовий стиль через патерни з логотипом, нестандартні форми та інші аспекти впізнаваності.
Досі сумніваєтеся, що упаковка може підвищити ваші продажі?
Більшість клієнтів повертається не за товаром, а за відчуттями, які він викликає. І упаковка – це саме те, що їх забезпечить.
Згадаємо найвірусніші приклади світових брендів: наприклад, упаковка Apple вже давно стала легендарною. Коробки кожного з лінійки Apple девайсів продумані до міліметра і навіть мають свій власний, впізнаваний запах. Це – частина “магії Apple”, на яку клієнти чекають з кожною новою покупкою.
Також іконічними можна вважати коробочки від ювелірного бренду Tiffany & Co, чий колір люди з усього світу відтворюють у своїх гардеробах, інтер’єрах та визначних подіях.
Ще один вдалий приклад – це Coca-Cola, бренд, який регулярно запускає лімітовані колекції з іменами або локальною символікою.
Варто зазначити, що упаковка може задовольнити запити навіть тих цільових аудиторій, які прагнуть споживати лише еко-френдлі продукти. Прикладом цього є британський косметичний бренд Lush, який упаковує свою продукцію в перероблений папір та багаторазові банки, які клієнти можуть принести назад та отримати натомість новий товар.
Виходить, що брендинг та турбота про навколишнє середовище – це зовсім не суперечливі поняття; навпаки, при правильному позіціонуванні вони здатні посилити приємні емоції від покупки.
Упаковка – це те, що продає ваш товар
Щоб зрозуміти, чи все так з вашою упаковкою, проаналізуйте поточний її варіант і подумайте – чи викликає він позитивні емоції? Чи хотілося б товар у такій упаковці порадити друзям публічно, і чи згадають ваш бренд через тижні або місяці, щоб здійснити повторну покупку? Якщо більшість відповідей – “ні”, є сенс переглянути ваш варіант упаковки.
Зв’яжіться з нами, і ми допоможемо вам розробити брендовану упаковку, яка забезпечить приріст у продажах. Безкоштовна консультація за номером – 098 019 7992 (Viber/Telegram).
Дізнайтесь більше про види упаковки, які ми виробляємо, тут.